Kumple

Był to deszczowy, szary dzień, który miał się już ku końcowi. Ostatnia godzina na ulicy i heja do domu. Poszliśmy z kolegą zrobić windows shopping na jednej z główniejszych ulic miasta. No i się napatoczyliśmy na samochody zaparkowane tam, gdzie nie powinny. Koleś wziął sobie te z loading bay’a a ja jeden z taxi rank. A że to był 4×4 (czyli moich ulubieńców marka), to tym chętniej wyjebałem mu mandat.

I tak sobie stoję wlepiwszy ślepia w pocket book’a i długopisem bazgrzę notki. Nagle podchodzi właściciel Mitsubishi. Nagle czuję jak klepie mnie po ramieniu jak jakiegoś, kurwa, konia. Głupol zachowywał się jakbyśmy za małego patelnię po torach razem ciągali. Uśmiecha się i coś pierdoli o swoich zakupach. Spojrzałem więc na niego – wyglądał cwaniakowato. Moje spojrzenie miało charakter typu „odpierdol się od mojego ramienia”. Zakumał. No więc jeszcze coś se tam miłym tonem popierdolił, jak do kumpla z którym wczoraj wódkę pił, a ja się lekko uśmiechnąłem.

Wszystko byłoby all good, gdyby się nie obejrzał. No ale trudno było się nie obrócić kierowcy, który chce wsiąść do samochodu i ruszyć w dalszą drogę. Oczom głupola ukazał się … mandat.

Podszedł, zerwał go z szyby i się zaczęła jazda. Wyzwiska, wymachiwanie tymi jego ręcyma, wrzuty itd itp.

Zrobiłem minę zbitego małego kotka i cichutkim głosikiem zapytałem się głupola: „So, we are not a friends any more?”  Minę miałem jak jebnięty, któremu zabito chomika. Natomiast wewnątrz mnie wrzało. Głupol oczywiście podłapał temat i zaczął się drzeć: „Jak mamy być przyjaciółmi, skoro dałeś mi pierdolony mandat!!!!!!!” No z trudem opanowywałem eksplozję śmiechu ale udało mi się wytrwać do końca – tzn aż nie odjechał.

No i znowu zmarnowałem okazję na zaprzyjaźnienie się z klientem.

Informacje o obywatelszambo

Być parkingowym w Wielkiej Brytanii
Ten wpis został opublikowany w kategorii Z pamiętnika Traffic Warden'a i oznaczony tagami , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

