Stare baby są najgorsze

Stoję sobie w wąskiej przerwie między blokami i ślę sms’y. Nagle pojawia się tam para smarkaczy – tak po 10 lat. Stoją i walą butami w karton. Nagle pojawia się tam i stara baba. Trudno nie zauważyć ich, bowiem wraz z pojawieniem się starej baby, w moim tuneliku świętego spokoju, zrobiło się ciasno.

Na jednej ze ścian była namalowana mapka okolicy. Niestety nie kompletna i trochę nieszczegółowa. Widzę jak ta stara baba gapi się w nią jak sroka w bigos. Studiuje i studiuje. Przecież to tylko kilka ulic, myślę sobie, do jasnej cholery!!

Pada pytanie: chłopcy, pokażcie, gdzie jest biblioteka. Teraz dwóch gówniarzy i stara baba patrzy się w mapę z nadzieją na odnalezienie biblioteki. A skrócę ich cierpienia – pomyślałem. Podszedłem do mapy i z dziką satysfakcją pokazałem, gdzie, wg mnie, znajduje się poszukiwany budynek biblioteki.

„Dzięki”, baba odezwała się z jakąś chamską pogardą. „Chciałam nauczyć dzieci czytania mapy!!!”

O!!! I to był właśnie ten moment, kiedy musiałem zmienić swoją lokalizację.

Informacje o obywatelszambo

Być parkingowym w Wielkiej Brytanii
Ten wpis został opublikowany w kategorii Z pamiętnika Traffic Warden'a i oznaczony tagami , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

