Łobuzy jedne

To był letni poranek – tuż po dziewiątej. Wywaliłem mandat BMW serii 3. Taki ładny był, amerykański i zaparkowany na podwójnych żółtych. Tylko skończyłem pisać ostatnie notatki, zza rogu wyszedł właściciel – młody skurwiel. Standardowo jak mnie ujrzał, to zaczął szczekać. Wsiadł do fury, odpalił silnik i zamiast ruszać, to nie, kurwa, otworzył okno aby mi jeszcze nawrzucać. Coś mu tam nawet wyszeptałem w stylu spierdalaj idioto, bo z rana nie jestem zbyt rozmowny. A ten debil drąc się na mnie przez to otwarte okno, wcisnął gaz do dechy i wyjechał … i wyjebał w nadjeżdżający samochód. Cholera, to było jak tort na urodziny, dawno mi nikt takiego prezentu nie sprawił. Wtedy to mi się morda roześmiała. Głupol wyskoczył ze swojej beemki i do gościa, w którego przypierdolił, że to moja wina. Akurat miał to szczęście, że nie przywalił zbyt mocno i wgniótł jeno błotnik w tym drugim aucie – podstarzały ford. No i oczywiście, że trafił na spoko kolesia – murzyna … o!! sorry, afroamerykanina … który się jedynie śmiał z niego i tej całej sytuacji zamiast mu jeszcze wpierdolić. Trójeczka prócz mandaciku miała zagwarantowaną wizytę u lakiernika.

Takie rzeczy nie przytrafiają się jedynie mi. Pewnego razu Prezes wjebał bilecik za 70 GBP vanowi na loading bay’u. Sytuacja podobna: wraca głupol, widzi traffica przed furą, podbiega, wskakuje do bryki i chce spierdalać. A że Prezes jest szybszy od światła, to cyk mu mandatem na szybkę. I wtedy miało rozegrać się istne piekło. Miało. Głupol postanowił zjebać Prezesa osobiście patrząc mu prosto w oczy; nie tak jak ten mój – z samochodu, kurwa. Jakież było jego zdziwienie, jak po gwałtownym otwarciu drzwi, one nagle odjechały na zderzaku przejeżdżającego samochodu.

Morał: jak masz coś do powiedzenia, to powiedz to zanim wsiądziesz do wozu; a najlepiej to trzym jednak gębę na kłódkę.

Informacje o obywatelszambo

Być parkingowym w Wielkiej Brytanii
Ten wpis został opublikowany w kategorii Z pamiętnika Traffic Warden'a i oznaczony tagami , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

