Wcześniej, czy później

Z reguły robimy 2 wizyty: do obiadu i po obiedzie.

Jestem o 10:25 na ulicy x i dostrzegam samochód y bez jakiegokolwiek biletu ale z notatką „pracuję tu”. Zabieram się za logowanie. Wrzeszczy jakiś głupol, że przecież on tu kurwa pracuje – na rusztowaniu – więc czego ja do chcę? To mówię, że jak chce tu trzymać swój samochodzik, to musi zapłacić. Dalej próbuje gadki z pracą, która dalej nie skutkuje. W końcu małpa złazi na ziemię i rzecze, że jakiś tam koleś poszedł po kanapki i przylezie za 10 minut, to wtedy kupią bilet w parkomacie. OK – przystaję na taką propozycję. „Good man” słyszę. Trzaskam auto w obserwację.

Jest 14:47. Jestem znów na ulicy x i dostrzegam znajomy samochód y. Podchodzę i nawet nie oczekuję, że będzie w nim bilet; nie ważny bilet, tylko jakikolwiek bilet. No i się kurwa nie mylę. Fura czeka w moim komputerku od 10:25. Dostrzega mnie małpa. Złazi szybciorgiem z rusztowania i coś bredzi, żebym dał im 10 minut. Zerkam z pod czapki wzrokiem typu „stary, idiotą nie jestem”. Wtedy małpa mówi, że ze mnie kutas. No a wtedy ja przyciskam magiczny klawisz „issue” i bzzzzz wyłazi mandacik. Sru go z uśmiechem na szybę. Małpa dławi się kanapką i wybałusza gały – pewnie myślał, że ma 5 minut; ale nie ze mną te numery. Na koniec mówię radosnym głosem „do zobaczenia”.

Ja już z rana widzę, które auta ujebię. Tylko z rana przeważnie nie chcę się denerwować. Zostawiam to na później.

Informacje o obywatelszambo

Być parkingowym w Wielkiej Brytanii
Ten wpis został opublikowany w kategorii Z pamiętnika Traffic Warden'a i oznaczony tagami , , , , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

