Napiwki na mandat

Chodzę sobie po jednej z najbardziej ruchliwych ulic. Niedziela. Ludzi w cholerę. Ku memu zdziwieniu wyłania się z tłumu … niebieski VW. Podchodzę spokojnie. Zaczynam logować; te pierdolone 5 minut. Wychodzi łepek-kelner z restauracji  z kluczykami, wsiada i odjeżdża. Pomijając fakt, że zaparkował sobie na środku chodnika, to jeszcze tuż pod szybą żarłodajni, gdzie pracuje. Odjechał, to i ja odszedłem.
Nie daleko. Szedłem do czasu aż zobaczyłem niebieskiego VW wyłaniającego się z za rogu następnej ulicy. Hmmmmm – ciekawe gdzie zaparkuje? No i się nie myliłem. Kelnerzyna z mozołem wpierdolił się znowu na środek chodnika.
Zawróciłem. Podszedłem do fury. Głupol nie zobaczył, wsiadł i chciał odjechać. Chciał, ale nie mógł, ponieważ drogę zatarasował mu autobus. Spokojnie pokazałem mu aby opuścił szybę.
– Jeżeli chcesz się bawić, to się baw ale nie ze mną. Jak jeszcze raz cię tu zobaczę, to wpierdolę ci mandat, obiecuję. Zrozumiałeś?
– Tak, tak. Już odjeżdżam.
Po 40 minutach sprawdzałem ulicę niedaleko tej restauracji. Zerknąłem. Był. Znowu. Na chodniku. Hmmmm. Zalogowałem chwasta zza rogu. Odczekałem ustawowe 5 minut. Do fury podszedłem już z wydrukowanym mandatem i odpalonym aparatem. Oczywiście zostałem zauważony przez pracujących w restauracji ludzi. Kelner wybiegł z kluczykami w ręku … jak ja już położyłem mandat na szybie i byłem w trakcie wykonywania drugiego zdjęcia.
– A nie mówiłem!!!

Informacje o obywatelszambo

Być parkingowym w Wielkiej Brytanii
Ten wpis został opublikowany w kategorii Z pamiętnika Traffic Warden'a i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

