Papier wszystko przyjmie

Dziś zaraz po briefing’u zostałem poproszony do stolika supervisor’a. No to zjebka się szykuje za wczorajsze, myślę. Po wczorajszym incydencie musiałem wypełnić raport, w którym zgodnie z prawdą stwierdziłem, że powiedziałem do głupola „płać i płacz za swoje błędy”. A mi tu mój przełożony mówi, żebym przepisał raport ale tym razem pominął milczeniem to, co powiedziałem, co też pozwoli mi uniknąć ewentualnych kłopotów. Cóż, jednak nie trzeba być aż takim nadgorliwcem i opisywać wszystko, co się wydarzyło. Ale w sumie to sensu nie zmieniłem, nie?

Informacje o obywatelszambo

Być parkingowym w Wielkiej Brytanii
Ten wpis został opublikowany w kategorii Z pamiętnika Traffic Warden'a i oznaczony tagami , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

