Skarga

Dziś dzień płynął raczej nudno. Nikt mnie nie zwyzywał. Do czasu. Na jakąś godzinę przed końcem pracy wpakowałem mandat za niemanie blue badga. Głupol przybiegł zaraz jak mandat znalazł się za szybą – a może to mandat znalazł się za szybą zaraz jak przybiegł głupol? Nie ważne. W każdym bądź razie głupol zaczął wyzywać mnie od przyjezdnych – choć powiedziałem standardowo, że pochodzę z Marsa. Wyciągnął komórę i zaczął pstrykać mi foty. Kurwa, a ja nawet się nie uczesałem. Zdążyłem włożyć okulary przeciwsłoneczne – wyglądam lepiej w nich niż bez. Głupol pstrykał zdjęcia i bluzgał. Ja uśmiechałem się i mówiłem yeeeah yeeeah yeeeeah. W końcu wpaprałem mu, po angielsku oczywiście: „płacz i płać, skurwysynu”. No i głupol poleciał na posterunek policji, obok którego rzecz się działa, ze skargą, że go zbluzgałem. Ach, ciężkie jest życie traffica.

Informacje o obywatelszambo

Być parkingowym w Wielkiej Brytanii
Ten wpis został opublikowany w kategorii Z pamiętnika Traffic Warden'a i oznaczony tagami , , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

